Okolicznościowe

Prezent na urodziny

kaboompics.com_Top view of Gift-2W styczniu skończyłam 40 lat.
Podobno czterdziestka to takie krzesełko – że niby czwórka do krzesła podobna i że jak ktoś dobije do tych czterdziestu lat, to już nic, tylko siąść i na śmierć czekać.
Fajna perspektywa…
A ja bym, owszem, chciała na tym swoim krzesełku przysiąść, ale po to, żeby złapać oddech, pomyśleć, poczytać, pomilczeć, pogapić się na księżyc w pełni, bo lubię, pouśmiechać do własnych wspomnień i marzeń, poukładać w głowie, to co jest do poukładania. I mieć takie poczucie, że życie mi się nie zacięło, ale właśnie zaczynam nowy jego rozdział, wcale nie gorszy od rozdziałów minionych. I to moje krzesełko to żaden tam designerski mebel z bajerami. Ot, zwykłe takie, drewniane, trochę już nadgryzione zębem czasu, trochę twarde, trochę chybotliwe. Ale przyzwyczaiłam się do niego. Bo to po prostu moje krzesełko.

Ten blog to taki prezent urodzinowy. Długo wzbraniałam się przed blogowaniem, bo jakoś nigdy nie lubiłam robić tego co wszyscy. Poza tym cóż nowego można dziś jeszcze powiedzieć, kiedy wszyscy napisali już wszystko. Ja nawet nie czytałam żadnych blogów! Ale od niedawna zaczęłam trochę poznawać polską blogosferę. I kilka blogów wciągnęło mnie na amen (kiedyś o nich napiszę). Zaczęłam zostawiać swoje komentarze, mailować z autorkami i tak jakoś zachciało mi się mieć własny blog. Ale żeby był to blog choć trochę inny od wszystkich, zaproponowałam jego współredagowanie mojej koleżance Asi. Zgodziła się. I mam nadzieję, że się nie wycofa. Więc będzie to blog na cztery ręce i dwie czterdziestoletnie głowy nie od parady! To jak, Asiu? Startujemy?

Dagmara

Skomentuj

